FC Slovan Liberec | Fanzone | Diskusní forum

Diskusní forum

Vložení příspěvku do fóra
Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení.
 
 pamatovat
 
prosím nevyplňovat
 
Na diskusním fóru FC Slovan Liberec hrozí uživatelům BAN především za vulgární výrazy, pomluvy, spamování, podněcování násilí vůči jednotlivci nebo skupině obyvatel, rasistické urážky.
Filtr: výpis příspěvků ze dne "2013-1-21" |  vypnout filtr
 
RSS RSS
123>
 
Krystofak
 
karma -15 Reagovat
Krystofak | Praha, Háje
21.01.2013, 21:48
 
 
 
 
-ševa-
 
karma +1 Reagovat
-ševa- | Brno
21.01.2013, 21:20
 
 
Jakub Vojta končí na Střížkově..
 
 
Zdenda2012
 
karma +2 Reagovat
Zdenda2012 | Turnov
21.01.2013, 20:15
 
 
Tak na Nově ukazujou jak fandove Sparty mrznou už od rana u stadionu na listky na Čelsi docela fronta jen at´jim pořadně zmrznou frnáky do ruda.
 
 
S4crifice
 
karma -37 Reagovat
S4crifice | Liberec
21.01.2013, 19:38
 
 
Tam je stejně první výraz marketing Smajlík

A když si to zadáš do google marketink, tak ti to taky vyhodí: mysleli jste marketing ... Smajlík

Ale to je jedno ...
 
 
alidas
 
karma -9 Reagovat
alidas | Liberec
21.01.2013, 18:55
 
 
Reakce na S4crifice: http://cs.wikipedia.org/wiki/Market...
A vidíš, i v odkazu, který jsi mi poslal, to hned vidíš.
"Marketing (někdy psáno také marketink[1])"

Ale spíše takové věci hledej ve Slovníku spisovného jazyka českého. Je rozhodně věrohodnější než Wikipedie.

odkaz

To není rýpavá poznámka či snaha někoho školit. Byla to jen reakce. Každopádně sám mám prostě radši počeštělé výrazy, než nějaké napodobeniny cizích originálů.

A mimo to - ink není inkoust. Je to přípona, která v češtině ponejvíce vyjadřuje zdrobnělinu.

Dost pravidel, sem to fakt nepatří...jak jsem řekl, byla to jen reakce.
 
 
S4crifice
 
karma -37 Reagovat
S4crifice | Liberec
21.01.2013, 18:06
 
 
Reakce na alidas: Ale no tak...opravuj po někom prosím v...
odkaz

I kdybych si to nenašel, tak to logicky odvodím z anglického market - obchod, ing je anglická přípona, ink inkoust .. A protože je toto slovíčko přebráno z angličtiny, správně by mělo být ing Smajlík

Ale to není rýpavá poznámka, jen jsem zatím nikdy neviděl marketing psát s k na konci ..
 
 
skat
 
karma -68 Reagovat
21.01.2013, 17:57
 
 
to bylo na modrobílého
 
 
skat
 
karma -68 Reagovat
21.01.2013, 17:56
 
 
nečteš co píšu a vytrháváš z kontextu. Nikde nepíšu, že klub má výjezdy rušit. Jen tvrdím, že na ně klub doplácí aby se mohly vůbec konat. Kežto z návštěv doma, kam by měl nalákat ty "ovce" jak říkáš, má zisk a užitek.
 
 
alidas
 
karma -9 Reagovat
alidas | Liberec
21.01.2013, 17:52
 
 
Reakce na S4crifice: alidas, martinbar: marketing ... :)...
Ale no tak...opravuj po někom prosím výrazy, které skutečně znáš nebo si je najdeš a ověříš. Různých online slovníků najdeš na netu mnoho, abys zjistil, že je možné užívat i počeštělou podobu tohoto výrazu. Díky...
 
 
Nestor
 
karma +25 Reagovat
Nestor | Vratislavice
21.01.2013, 17:10
 
 
Reakce na martinbar: nekonečné debaty o marketinku. Mysl...
Díky za to,že nemusím na tuto diskuzi psát,martinbare ! Děláš to zadarmo za mě.Líp bych to nenapsal.Těším se na shledanou na jarních zápasech. Smajlík
 
 
bilomodry
 
karma -1 Reagovat
21.01.2013, 16:59
 
 
skat-tvl jako co to meleš??to jako že na ukor vyjezdu ma slovan nakoupit dresy a rozdat je lidem ktery stejne dorazi 2 krat za sezonu??a co ty lidi ktery jezdi vsude a kde je nejaky vdek??no ty si mne ted pekne vytocil..ty lidi co jezdi ven obetuji spoustu casu a penez aby slovan mohli podporit i venkua to te nezajima ??nikde neni napsano ze ty vyjezdi musi byt za ty penize ale klub to nabizi tak proc to nevyuzit?,tohle si snad ani nemyslel vazne ..radeji zaplatit vyjezd pro lidi ktery fandi než nejake zoufalce ktery stejne vic nez 2-3 za sezonu nedorazi..vždyt co muze byt pro hrace lepsi nez kdyz vydi ze ty lidi za nima prijedou a vedi ze v tom nejsou sami..
 
 
skat
 
karma -68 Reagovat
21.01.2013, 16:30
 
 
Reakce na S4crifice: Třeba já jsem původem z Brna, nicmé...
já jsem se stal fanouškem slovanu podobně, ale takových je nás menšina. Ostatní fanoušky musí umět klub něčím zaujmout. Ale šlo mi spíš o to, že klubu je jedno jaký fanoušky chce mít na stadionu martinbar, ale to že klub jich chce mít na stadionu co nejvíc, bez ohledu na to, jestli jsou jak říká on zmanipulovaní, nebo skalní. Prostě je to o úhlu pohledu a ne přezírání ostatních ne tak aktivních a skalních fanoušků jako méněcenných, což se dost často stává právě těm fanouškům, co si na slovan našli cestu sami bez cizího přispění. Naopak tito fanoušci jsou pro klub kolikrát cennější minimálně v našich českých podmínkách. Pro klub je spíš prodělek pořádat výjezdy pro 50-100 fanoušků kamkoliv ven / ale skalní to od klubu vyžadují / ale mít jednou za dva týdny plno, nebo skoro plno fanoušky, kteří si jdou posedět na tribunu, dát si pivo, možná vyhrát dres ( proč se dneska dělaj soutěže o poločasech - není to to samé jako střílení šál??) to je pro klub daleko užitečnější a výdělečnější.... těch 50-100 má doma jistých, a venku jsou většinou v totální menšině ( jsou to borci o tom žádná ) ale klub z nich má méně ekonomicky než z těch co budou chodit pravidelně na domácí zápasy.
 
 
dasty78
 
karma +1 Reagovat
21.01.2013, 16:28
 
 
Pánové , něchtějte ze slovanu udělat komerci , buďme rádi za rodinou atmosféru . Je pravda , že lidí by mělo být více , ale buďme rádi , že nám tam neřve disko nebo hlasatel , který řve jako by ho na nože brali , jako tomu je v Teplicích a vám úplně znechutí požitek z fotbalu . Marketing má určitě co zlepšovat , ale nikdo z vás neví , s jakým rozpočtem musí pracovat !!!
 
 
dasty78
 
karma +1 Reagovat
21.01.2013, 16:16
 
 
Reakce na martinbar: nekonečné debaty o marketinku. Mysl...
Máš za jedna , velmi pěkně napsáno a souhlasím .
 
 
S4crifice
 
karma -37 Reagovat
S4crifice | Liberec
21.01.2013, 16:08
 
 
Reakce na skat: jen reakce na tvůj názor: uvědom si, že...
Třeba já jsem původem z Brna, nicméně jsem se přestěhoval do Liberce a jednou jsem se rozhodl, že se půjdu kouknout na fotbal, no a ze Severní tribuny to šlo doprava na západní a ze západní do kotle Smajlík

Takže jsem se stal fanouškem slovanu čistě ze zájmu ... A to jsem si jen našel, kdy se hraje, žádnej podavač letáčků nebo jezdící auto mi vědět nedalo ..
 
 
skat
 
karma -68 Reagovat
21.01.2013, 16:03
 
 
Reakce na martinbar: nekonečné debaty o marketinku. Mysl...
jen reakce na tvůj názor:
uvědom si, že marketing nemá za cíl přitáhnout na stadion lidi, jako seš ty, ty tam prostě budeš, ať to bude jakkoliv, ale právě ty lidi, kteří mají 451programů a přepínaj. Slovanu nejde o fanoušky tvého typu - sklaní - ale o ty, kteří tam nechodí, nebo lehce ztratí zájem tam chodit. Každý fanoušek je potencionálně skalní a hlavně každej zmanipulovanej fanoušek přitáhnutej na fotbal od něčeho jinýho jsou hlavně utracený peníze, které jdou slovanu, vsupenka, šála, buřt, pivo.... Pak píšeš, že nebudeš poslouchat příkazy zhora jak máš fandit, ale hned dodáváš, že se necháš dirigovat od chlapíka s megafonem, protože mu jde o slovan. Osobně mam pocit, že u některých lídrů kotle nejde o to jak hraje slovan, ale jak se fandí (osobní pocit).
Měl bych na tebe jednu otázku, jak si se stal fanouškem slovanu? V jistém slovan smyslu tě slovan zmanipuloval( exe psal, že začal slovanu fandit, protože hrál pěknej fotbal - takže ho "zmanipuloval" produkt) tebe možná zmanipulovala stejná věc, nebo táta, který fandil slovanu a tys to prostě přejal... bez "zmanipulování" by ses nikdy nestal fanouškem čehokoliv. A to "zmanipuloval" nemyslím ve špatným slova smyslu.

 
 
pepsi
 
karma -63 Reagovat
21.01.2013, 15:48
 
 
Bohužel jsou lidi čím dál větší ovce a podle toho se klub (divadlo, kino, sport, nákupák atd.) musí chovat. Je tu takový přetlak trávení volného času, že ovcím prostě nemůžeš zmizet z očí, jinak na tebe zapomenou.

Čeho by Slovan teď měl využít je osobnost Radka Kováče. Nejenže je to špičkový hráč, se skvělou historií, takového ještě Slovan neměl, ale je to i mediálně známá osobnost, je to krasavec, za manželku má miss, psali o něm v Blesku, mluvili o něm na nově atd. Sice to není Jágr, ale věřím, že by při správné komunikaci dokázal pravidelně přivést pár set lidí na stadion právě on.
 
 
S4crifice
 
karma -37 Reagovat
S4crifice | Liberec
21.01.2013, 15:18
 
 
alidas, martinbar: marketing ... Smajlík
 
 
martinbar
 
karma +56 Reagovat
martinbar | Liberec - Staré město
21.01.2013, 15:04
 
 
nekonečné debaty o marketinku. Myslím, že ztrácíme energii, jak píše bílomodrý.
Já si vždycky říkám: co by ti lidi ještě chtěli? A představuju si prasečí ksichty (promiňte mi, že jsem tak upřímnej) co chrochtaj u televize se stodvaceti kanály, přepínaj tak, aby viděli všechno a neviděli nic, jsou chytrý o politice o fotbale a všem možným, prděj, a žerou brambůrky, říkaj stará, stará žvaní s kamarádkama, ale:
prdel nevytáhnou a na fotbal nejdou. Co s nima.

Dále:Proč srovnávat s tygry? Nic proti nim, ale připadá mi, že jejich marketinková věc, politika, strategie - vyberte vhodný slovo - je řízená jinak, mnohem manipulativnějc, cílená na komfortnější a povrchnější lidi. No a co. S tím se těžko dá něco dělat a někdo tady už o tom psal a věc pojmenoval.
To pro mne není. Já radši budu mrznout na stadionu, když budu mít chuť, nebo půjdu na vesnickej fotbal, když se mi bude chtít. Proto se mi třeba tolik líbily fotky z HN "mateřskýho" klubu Hlavnice, myslím, např. Tohle na mě dejchá. A to si užiju.
Lidi přesycený konzumem, civilizací, marketinkovým podlézáním, přestávaj bejt lidma a začínaj bejt prasaty. Heslo: my jsme si to přeci zaplatili. S takovejma nechci nic mít. Ale zdůrazňuju, je to můj osobní názor. Protože takovýhle lidi na fotbale nemaj co dělat. Fotbal je pro ty, co tam jít CHTĚJÍ a MAJÍ HO RÁDI.
Asi dostanu zákaz za upřímnost.

Ale s mexickýma vlnama a dalšíma zeshora řízenejma aktivitama na mne nechoďte.
Když někdy jedu s fandama na fotbal, tak organizaci fandění beru, protože to dělaj lidi, kteří tam jezdí stále. Stejně tak, když uškudlej hezký choreo za pár stovek lidi, kteří choděj do kotle. Protože to jde z nich a to se podporovat prostě musí.

Ale když to dělaj placený reklamní manipulátoři a je jedno zdali jde o volbu prezidenta či o Slovan, tak to brát nemůžu.

Takže si myslím, že: marketinková práce má svá omezení a hranice. A nějaká barnumská reklama, hm. Nežijem v USA a asi ani tam by to už nešlo. A jak dostat lidem do podvědomí, že fotbal je fajn - protože fajn může bejt basket, volejbal, snowboard, světovej pohár ve skoku na lyžích - to opravdu nevím.
Takže jsem došel k názoru, že jsem vlastně nic neřek. Teď jenom schází pozvednout půllitr a zatvářit se moudře. Smajlík
 
 
skat
 
karma -68 Reagovat
21.01.2013, 14:29
 
 
jedna poznámka k marketingu. Pořád se probírá co by měl slovan udělat v Liberci pro propagaci slovanu, ale řekl bych že dobrých 40% fanoušků na stadionu není z Liberce, ale z blízkého i vzdálenějšího okolí. Jestli by taky nestálo za to udělat nějaké akce mimo město. Nevím kolikrát byl Slovan na nějaké akci v Turnově, Lípě, Varnsdorfu, Hrádku, Frýdlantu apod. Nemyslím akci v Jindřiškách, protože to je takový pohodový výlet slovaňáků na "chatu". Je sice, že spoustě lidí stačí, že po Liberci jezdí 1 - slovy: JEDNA- tramvaj s termíny a soupeři pro další zápasy to je plivnutí do moře. Jestli chtějí přilákat nové fanoušky, musí začít makat i na aktivitách mimo město.
 
 
Zobrazit od data:
Počet příspěvků na stránku:

Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.

Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.

 
  • Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
  • Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
    Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.